Strategi
Att definiera varumärkets potential, sätta rätt struktur för erbjudandet och att skapa tydlig riktning framåt.
Genom att på djupet förstå hur människor tycker, tänker och agerar så kan vi formulera viktiga insikter som ger riktning till varumärkesstrategi och designutveckling.
Vår roll är att göra varumärken tydliga och attraktiva. Detta kan ibland kräva att vi vågar utforska okända områden, utmana nuläget och sätta en helt ny riktning.
I alla projekt arbetar vi enligt en metod vi kallar From Insight to Impact och vårt erbjudande omfattar sex kompetensområden: research, varumärkesstrategi, innovation, design, kultur och aktivering.
Att definiera varumärkets potential, sätta rätt struktur för erbjudandet och att skapa tydlig riktning framåt.
Att skapa visuella uttryck och utveckla kundupplevelser som engagerar.
Att identifiera möjligheter som leder till nya idéer, koncept, produkter och tjänster.
Att förankra förändring och skapa internt engagemang i implementeringsarbetet.
Att aktivera varumärket i alla kanaler.
Att utveckla bransch-, kund- och varumärkesinsikter.